Get Ready Retreat

On December 4th, students from 3rd to 5th grade celebrated their Spiritual Retreat “Get Ready” in Finca Los Cadillos, San Cristóbal. It was a very special day for all the participants, where God’s presence was palpable and the students were blessed.

The biblical teaching was given by Edgar Winter, who works with young people as the Dominican Republic Coordinator in Marcos Brunet ́s ministry, Take Your Place.

During the activity, students enjoyed a pantomime presented by school parent, Johannes Kelner, and Social Studies teacher, Mrs. Susan Gómez. They also had the opportunity to play, compete, create, and ride a zipline.

Retiro Get Ready!

El pasado 4 de diciembre los estudiantes de 3ro a 5to grado de Primaria se trasladaron a la Finca Los Cabildos en San Cristóbal, para celebrar su Retiro Espiritual anual, titulado “Get Ready”. Fue un día muy especial para todos los participantes, donde la presencia y bendición de Dios les acompañó.

Edgar Winter, coordinador para República Dominicana del Ministerio Take Your Place de Marcos Brunet, fue el encargado de compartir la enseñanza bíblica.

Durante la actividad los estudiantes disfrutaron de una Pantomima interpretada por Johannes Kelner, padre del colegio, y por la profesora Susan Gómez. Los chicos también tuvieron la oportunidad de jugar, competir, crear y deslizarse por un zipline.