[columns]
[column]

Friday, October 5, was a very special day for all Preschool team. More than 60 children from Compassion Foundation visited our school to spend a full morning with students from Nido to Kindergarten.

All the infants were received in the Elim Auditorium, where they sang praises and received a biblical teaching. Then each grade went to their classrooms to receive their visitors. In the classrooms, each child introduced himself to the group, did several activities, shared a snack together and finally, each student gave a Joy Box to a child of the foundation.

The Joy Boxes were prepared in advance by the parents and students of Preschool, which were decorated and full of school supplies, hygiene items, toys and candies.

[/column]

[column]

El viernes 5 de octubre se vivió una experiencia muy especial en el Nivel Inicial. Más de 60 niños de la Fundación Compassion visitaron nuestro colegio para compartir una mañana completa con los estudiantes de Nido hasta Kindergarten.

Todos los infantes fueron recibidos en el Auditorio Elim, donde cantaron alabanzas y recibieron una enseñanza bíblica. Luego cada grado se dirigió a su salón para recibir a sus visitantes. En las aulas cada niño se auto presentó, hicieron dinámicas junto a las maestras, compartieron una merienda y finalmente, cada estudiante entregó una Joy Box a un niño de la fundación.

Las Joy Boxes fueron preparadas con anticipación por los padres y estudiantes de Inicial, las cuales estaban decoradas y llenas de útiles, artículos de higiene, juegos y dulces.

[/column]
[/columns]