SYNERGIA 2019

On Tuesday, October 9, 16 students full of excitement and energy presented to the entire school community of MI-EL Christian School its senior name, SYNERGIA 2019.

Synergia means joint action of several organs in the performance of a function. Each of them is different and has a mission in God’s plan, but together their mission is greater. Spread the fire that the Lord has placed in them to those around them.

Video, dance, music, praise and a lot of energy were part of the senior’s presentation, held in the Elim Auditorium. At the end of the presentation, Ms. Rossy Báez, Secondary Coordinator, invited seniors parents to the stage to pray for each one.

The Bible verse of Synergia 2019 is Acts 2: 2-4 “And suddenly there came a sound from heaven as of a rushing mighty wind, which filled the whole house where they were sitting; and tongues appeared to them, spread out like fire, settling on each one of them. And they were all filled with the Holy Spirit. ”

We pray to God to give them a last year full of growth, grace and strength. God bless you Synergia!

El martes 9 de octubre, 16 jóvenes llenos de emoción, bríos y energía presentaron ante toda la comunidad escolar de MI-EL Christian School su nombre de promoción, SYNERGIA 2019.

Synergia significa acción conjunta de varios órganos en la realización de una función. Cada uno de ellos es diferente y tiene una misión en el plan de Dios, pero juntos su misión es mayor. Contagiar el fuego que el Señor ha depositado en ellos a los que les rodean y siguen el camino.

Video, danza, música, alabanza y mucha energía formaron parte del acto de lanzamiento realizado en el Auditorio Elim. Al finalizar la presentación, Ms. Rossy Báez, Coordinadora de Secundaria, invitó a subir al escenario a los padres de la promoción para hacer una oración de bendición por cada uno.

El versículo lema de Synergia 2019 es Hechos 2:2-4 “Y de repente vino del cielo un estruendo como de un viento recio que soplaba, el cual llenó toda la casa donde estaban sentados; y se les aparecieron lenguas repartidas, como de fuego, asentándose sobre cada uno de ellos. Y fueron todos llenos del Espíritu Santo”.

Oramos a Dios para que les regale un último año lleno de crecimiento, gracia y fortaleza. ¡Dios les bendiga Synergia!

[ngg src=”galleries” ids=”68″ display=”basic_slideshow”]