2019 FAMILY DAY

On March 30, MI-EL Christian School celebrated the 2019 Family Day with games, contests, awards, joy and lots of fun.

From 8:30 in the morning until 5:00 in the afternoon, more than 800 people, including parents, children, teachers, administrators and friends shared a day full of activities in the comfortable facilities of San Judas Tadeo ranch.

“The Family Day is a blessing scenario, which allows our families to make a stop of the busy schedules, to share together in an environment of healthy fun and enjoy the joy and laughter of our children,” said Walesca Cano de Ortiz, general director of the school.

Motívate and Luis Mimo were the hostess and entertainers companies of the Family Day, as well Aileen Khoury, who had an special participation. The 11th and 12th grade students conducted some activities to raise funds.

The organization of this activity was in charge of the MECS Parent Association Committee, presided by Juan Carlos Fernández.

The Family Day was rated as excellent by the parents, highlighting the good organization, variety of food as well as the safety and comfort of the ranch.

We thank God for this beautiful experience and for all the families that are part of the great MECS community.

FAMILY DAY 2019

Juegos, concursos, premiaciones, alegría y mucha diversión fueron parte del tan esperado Family Day que celebró MI-EL Christian School el pasado sábado 30 de marzo.

Desde las 8:30 de la mañana hasta las 5:00 de la tarde, más de 800 personas, entre padres, hijos, docentes, directivos, amigos y relacionados, compartieron un día lleno de actividades en las cómodas y amplias instalaciones de la Finca San Judas Tadeo.

“El Family Day es un escenario de bendición, que permite a nuestras familias hacer una parada de las ajetreadas agendas, para compartir juntos en un ambiente de sana diversión y disfrutar de la alegría y las risas de nuestros hijos”, destacó Walesca Cano de Ortiz, directora general del centro.

La conducción y animación del pasadía estuvo a cargo de las empresas Motívate y Luis Mimo, así como la participación especial de Aileen Khoury. Los estudiantes de 11mo y 12mo grado dirigieron algunas actividades y dinámicas para recaudar fondos.

La organización general de la actividad estuvo a cargo del Comité de Asociación de Padres MECS, presidida por el padre Juan Carlos Fernández.

El Family Day fue catalogado como excelente por parte de los padres asistentes, destacando la buena organización, variedad de alimentos así como la seguridad y comodidad del lugar.

Damos gracias a Dios por esta hermosa experiencia y por todas las familias que son parte de la gran comunidad MECS.

[ngg src=”galleries” ids=”84″ display=”basic_slideshow”]